Advertising, Influencer Marketing) auf Unternehmens- oder Agenturseite • Sehr gute Kenntnisse mit MS Office sind für Sie selbstverständlich • Fließende Kenntnisse in deutscher und gute Kenntnisse
Advertising, Influencer Marketing) auf Unternehmens- oder Agenturseite • Sehr gute Kenntnisse mit MS Office sind für Sie selbstverständlich • Fließende Kenntnisse in deutscher und gute Kenntnisse
Advertising, Influencer Marketing) auf Unternehmens- oder Agenturseite • Sehr gute Kenntnisse mit MS Office sind für Sie selbstverständlich • Fließende Kenntnisse in deutscher und gute Kenntnisse
Advertising, Influencer Marketing) auf Unternehmens- oder Agenturseite • Sehr gute Kenntnisse mit MS Office sind für Sie selbstverständlich • Fließende Kenntnisse in deutscher und gute Kenntnisse
Advertising, Influencer Marketing) auf Unternehmens- oder Agenturseite • Sehr gute Kenntnisse mit MS Office sind für Sie selbstverständlich • Fließende Kenntnisse in deutscher und gute Kenntnisse
Advertising, Influencer Marketing) auf Unternehmens- oder Agenturseite • Sehr gute Kenntnisse mit MS Office sind für Sie selbstverständlich • Fließende Kenntnisse in deutscher und gute Kenntnisse
Ability to deliver within a process but also seek ways to improve and define new processes Possibilities to work in a home office Flexible working times Overtime compensation Varied tasks in a renowned
Office Benefits Hybrid working Täglich frisches Obst Exklusive Mitarbeiter Rabatte Kostenlose Getränke Sprachkurse Company Events Mobilitätszuschlag Zentrale Lage Flexible Arbeitszeiten
time management and ability to work under pressure Good Pack Office Skills with focus on Excel & Power Point Good technical understanding and high affinity for the market and customer group as well as
mentor Very good development opportunities either in a specialist or in a management function Flexible working time models (Home Office and flexible working hours) Free Beverages (water, coffee, tea
Flexible working time models (Home Office and flexible working hours) Free Beverages (water, coffee, tea) Excellent transport infrastructure (public transport as well as highways A1, A40, A45) Whether
specialist or in a management function Flexible working time models (Home Office and flexible working hours) Free Beverages (water, coffee, tea) Excellent transport infrastructure (public transport as well as
in interdisciplinary and multinational teams Training on the job by a dedicated mentor Very good development opportunities either in a specialist or in a management function Flexible working time models (Home Office and
/projects in cross-functional and international project settings. Independent, thorough, and goal-oriented way of working. High degree of commitment and open communication. Excellent skills in MS Office (e.g
in interdisciplinary and multinational teams Training on the job by a dedicated mentor Very good development opportunities either in a specialist or in a management function Flexible working time models (Home Office and
opportunities either in a specialist or in a management function Flexible working time models (Home Office and flexible working hours) Free Beverages (water, coffee, tea) Excellent transport infrastructure
You have successfully completed your studies in economics, business administration, communications, or law. You have at least 4 years of professional experience, ideally in the Board Office, Board
in interdisciplinary and multinational teams Training on the job by a dedicated mentor Very good development opportunities either in a specialist or in a management function Flexible working time models (Home Office and
TK Elevator GmbH sucht in eine/n Compliance Officer Tools & Processes (d/f/m) (ID-Nummer: 11047336)
Hong Kong Economic and Trade Office, Berlin sucht in eine/n Deputy Head of Business and Talent Attraction / Investment Promotion (Berlin) (m/f/d) (ID-Nummer: 11030943)
Experience with Siemens Teamcenter is beneficial Proficiency in MS Dynamics, SAP R/3, or other ERP systems in the context of production is mandatory. You are also proficient in MS Office (Outlook, PowerPoint
good communication and presentation skills in German and English including intercultural competence. High level of dedication & commitment to the success of a M&A project. High proficiency in MS office
in interdisciplinary and multinational teams Training on the job by a dedicated mentor Very good development opportunities either in a specialist or in a management function Flexible working time models (Home Office and
A first work experience in areas such as operations, linguistics, or related fields Good MS Office skills (especially Excel) Native speaker competence in Dutch language (oral & written) Fluency
A first work experience in areas such as operations, linguistics, or related fields Good MS Office skills (especially Excel) Native speaker competence in French language (oral & written) Fluency
A first work experience in areas such as operations, linguistics, or related fields Good MS Office skills (especially Excel) Native speaker competence in Estonian language (oral & written) Fluency
, understand our customers’ pain points) Requirements A first work experience in areas such as operations, linguistics, or related fields Good MS Office skills (especially Excel) Native speaker competence
Office, Board Assistance, PMO or Legal. Moreover, you can demonstrate several years of leadership experience. You have proven your ability to lead your peers and to motivate people even in challenging
oder vergleichbar Kenntnisse / Erfahrung im Projektmanagement und der Earned Value Analyse Versierter Umgang mit MS Project und MS Office Gute SAP Kenntnisse Absoluter Teamplayer der durchweg analytisch
Fächern oder vergleichbar Kenntnisse / Erfahrung im Projektmanagement und der Earned Value Analyse Versierter Umgang mit MS Project und MS Office Gute SAP Kenntnisse Absoluter Teamplayer der durchweg
-related environment You have very good knowledge of MS Office, especially Excel and ideally PowerBI You are confident in working with SAP FI/CO/COPA You have already demonstrated your good analytical skills
also many other good reasons to work at DKV Mobility. For example, we offer you comprehensive company health management, parent-child offices (from 2023) and support you in leasing your eBike through our
. - Im Umgang mit den MS-Office-Anwendungen sind Sie versiert. - Abgerundet wird Ihr Profil idealer Weise mit guten Englischkenntnissen. Das Unternehmen bietet Ihnen: - Freuen Sie sich auf spannende Projekte
Berufserfahrung im oben genannten Bereich wünschenswert Sehr gute Kenntnisse im Steuer- und Sozialversicherungsrecht Sicherer Umgang mit den gängigen MS-Office Programmen und personalwirtschaftlicher EDV Gute
sowie der Personalsachbearbeitung gesammelt Sie sind sicher im Umgang mit den gängigen MS Office-Programmen Interesse an HR und Payroll Sie sind zuverlässig und haben eine eigenständige
des deutschen Lohnsteuer- und Sozialversicherungsrechts Sicherer Umgang mit den gängigen MS-Office Programmen, insbes. Excel LOGA-Kenntnisse von Vorteil Sehr gute Englisch- und Deutschkenntnisse in Wort
) oder ein vergleichbarer Abschluss 3-jährige Berufserfahrung in der Lohn- und Gehaltsabrechnung/-administration Gute Kenntnisse im deutschen Sozialversicherungs- und Steuerrecht Sehr gute SAP HR- und MS-Office Kenntnisse
sowie der Personalsachbearbeitung gesammelt Sie sind sicher im Umgang mit den gängigen MS Office-Programmen Interesse an HR und Payroll Sie sind zuverlässig und haben eine eigenständige
Training on the job by a dedicated mentor Very good development opportunities either in a specialist or in a management function Flexible working time models (Home Office and flexible working hours) Free
and multinational teams Training on the job by a dedicated mentor Very good development opportunities either in a specialist or in a management function Flexible working time models (Home Office and
development opportunities either in a specialist or in a management function Flexible working time models (Home Office and flexible working hours) Subsidized staff canteen, cafeteria and fruit baskets Free
. Company Doctor Home Office Employee events Training and development Smartphone & Laptop Flexible working hours SOLLICITEER NU Hoogtepunten van het product CONTACTGEGEVENS Stephan Eysbach Head of HR
ALSO Deutschland GmbH sucht in Soest, Osnabrück, Straubing, Home-Office eine/n Specialist Project Claims (d/m/w) (ID-Nummer: 11012204)
Peras GmbH sucht in bundesweit, Home-Office eine/n Entgeltabrechner / Payroll Specialist (w/m/d) (ID-Nummer: 10923901)
Adecco Personaldienstleistungen GmbH sucht in eine/n Office Manager / Administration Specialist (m/w/d) (ID-Nummer: 11067456)
du mit: Abgeschlossenes Studium mit Schwerpunkt Logistik, Supply Chain oder Controlling Erfahrung im Bereich Operational Excellence von Vorteil Sehr gute Kenntnisse in MS Office, insbesondere Excel und PowerPoint sowie
in der Entgeltabrechnung sammeln. - In der Nutzung der MS-Office-Anwendungen sind Sie versiert. - Sie verfügen über Kenntnisse im Lohnsteuer-, Sozialversicherungs- und Arbeitsrecht. - Neben Ihrer fachlichen Kompetenz
Berufsausbildung, konnten Sie bereits mehrere Jahre Berufserfahrung in der Entgeltabrechnung sammeln. - In der Nutzung der MS-Office-Anwendungen sind Sie versiert, sowie idealerweise in der Nutzung mit SAP HCM
Berufserfahrung in der Entgeltabrechnung sammeln. - In der Nutzung der gängigen MS-Office-Anwendungen sind Sie versiert, sowie idealerweise in der Nutzung mit SP Data. - Sie verfügen über Kenntnisse im Lohnsteuer
, konnten Sie bereits mehrere Jahre Berufserfahrung in der Entgeltabrechnung sammeln. - In der Nutzung der gängigen MS-Office-Anwendungen sind Sie versiert, sowie idealerweise in der Nutzung mit DATEV